Wednesday, November 4, 2015

Nganong Lisod Kaayo Muingon ug 'NO'

Padulong nako pauli ug kay gusto man lagi ta ug bugnaw, sulod sa mall gyud ko muagi. Kada-adlaw, ako ginabaybay ang Greenbelt, Glorietta paingon sa LandMark ug SM, ug sa kani nga mga lakaw, ako jud nga pugson ang ako kaugalingon sa pag lakaw nga way lingi-lingi. Lisod na ug makapalit ta ug dili oras. Imagine P120,000 sa usa lang ka sunglasses? Haroy yuta naman jud na ako mapalit. So as usual, sutoy ra gyud ko.

Pero wa gyud ko kapalag pag agi nako sa Black Pearl nga booth. Sige ra ko ni ug agi-agian ug kung manawag na gani ang salesman, mulingiw dayo ko ug mupaspas ug lakaw. Apan karon, tam-is kaayo ang smile ni salesman nga ibutang lang nato sa pangalan nga Harry kay nakalimot ko. Actually, nagpaila-ila biya siya apan di lang gyud nako mahinumduman kay busy kaayo siya ug pangutana nako kung unsa ako gamit.

H: Ma'am, ano po gamit ninyo para sa inyo face?
A: Wala po talaga Sir, pure Safeguard lang.
H: Ahh, ganoon how about moisturizers?
A: Cetaphil cleanser lang po kung meron mahal kasi.
H: Pero madalas kayo magpa-facial?
A: Ay wala din Sir, baka magising mga pores ko (sheet memeng last nalang gyud ka nako bah!)

Wa nako kabanatay nga iya gigunitan ako kamot ug iya ko gidala sa ilang booth para mag-sample. Iyang giunag hanyag sa ako ang peeling mask nga iyang gibutang sa parte sa akong tuong kamot. Nahadlok ko kay basin mag iyahay ug panggawas  ang ako buling. Mahibaw-an nga wa ko kapanglugod ganiha kay nagdali-dali ko ug kaligo.

After mga 2 minutes, iya na gitangtang ang iya gibutang ug tinood nangadala ang ako dead skin ug mga dagkong buling. Amazing! Amazing pod ang presyo kay tag P5,400 ang usa ka gamay nga sudlanan. Good for 1 year daw ug mas best and epekto kon gamitan nimo sa ilang moisturizer nga tag P5,000 pod kapin ang gamay nga botelya. Harroy, ta-ta ang akong Safeguard papaya! Pero nindot man, di jud ko padala kay mahal ra kaayo.

Nag-thank you nako sa effort ni Harry ug ready na mo go-rah sa dihang miabot ang very neat ug gwapong foreigner nga I'm sure dili Americano. Iya kung gisugdan sa pag-ingon nga nindot daw ako earings ug cute daw ko. Juice colored! Murag gibayang ang ako kalag. Ug misamot kini sa dihang miingon siya nga tungod kay cute ko, ihatag nalang niya sa ako ang Black Pearl Peeling Mask ug P2,700 instead nga 5,400. Nakaingon si Harry ug, "Sure ka, Sir!" Ma'am avail mo na to. Anak yan ng may-ari at minsan lang ang ganyang offer!

Aguuy! Unsaon naman nako ni! Kabarato na lang. Ug kagwapo sa naghatag nako ug discount! Lami na kaayo igawas ang ako credt card, pero maayo nalang wa ko patunto. Ako usang gi-imagine and ako mga bayranan ug kung naa ba ko ma-spare para aning ilang pagwapa apan bisag walay calculator kabalo ko nga ma negative gyud ang akong budget. Maayo mu -salestalk ning mga tuway pero naa pod ko sa sales ug ako pod ning ginabuhat. So samtang ila ko gibola-bola, sige rako ug katawa dili tungod kay flattered ko kung dili kay naka huna huna pod ko sa akong mga gema-gema sa pamaligya aron makahalin.

Besides, sa retail world grabe ang patong. Sure ko dili siya lugi bisan ihatag pa to niya ug 1K. Na factor in nana nila sa ilang pag presyo ug grabe ang ilang ganansiya kung mupatol ka sa tag P5,400. Hoy, Dong di tika padatuon ug samot!


So mao to mga friends, lisod man, pero kung dili kaya sa budget, firm jud ang NO! Kay kung dili,gwapa lagi ka pero ga sakripisyo pod imo budget. Oh siya, muuli nako ug manghilam-os sa ako Safeguard Papaya! LOL


You may also like:

Ambisyusa!

No comments:

Post a Comment