Wednesday, May 6, 2015

AmbisyUsya!

(Alas 2:20 sa hapon.Gihidlaw para wala akong kakatugon sa laay nga kinabuhi)

Kanang bisag gitungga ug gibubo na nimo ang kape knock out gihapon ka.
Gusto gyud ko mag-doctor. Kanang maglaslas sa mga gilangaw nga samad ug mag-inject hangtod mag-aruy-aruy ang pasyente. Kaso, makuyapan ko makakita ug dugo ug kurug akong kamot. Mauna pa unya ko mamatay sa akong pasyente...

Kung dili ko ma-doctor mag-medrep nalang ko. At least duol-duol ra. Unya unsa mani ako nabalitaan nga tagaan man daw ug sakyanan! Wow! Problema karon kay ratulon man ko. Gamay nga sirbato bulagan dayon ko sa akong kasing-kasing...

Pangandoy sab nako nga mahimong abogada. Ingon ako Mama, lami daw ko mangistorya. Tuo kaayo ko. Mama gud na nako. Unya maayo lagi ko mangistorya, wa poy unod pildi na dayon. Usa pa, dali ra ang pag-eskwela, problema karon kung mag take 2, take 3, take-out ta sa bar exam...

Feel nako mag-photographer ang apan lang kay way ulo akong kuha tanan. Ug kung nature pod kunuhay kuhaan nako, kung dili ngitngit, blur. Mas maayo siguro no kung ako nalang ang kuhaan ug picture?...

Kay actually feel man jud pod nako mag-model. Tabangi ko kung unsa. Dili pwede ang gown nga arang ka taas kay potot ko. Di pod pwede model sa buhok kay mubo ang ako ug kalkag pa.Model nalang unta ug tiil kaso isa nalang katudlo ang okay. The rest patay ang kuko. Ana sila nga mag-model nalang ko ug bra pero kabalo ko nga yaga-yaga to kay kabalo ko nga flat pako sa surfing board. Band aid siguro pwede pa!

Naa pod daw ko chance ma-singer kaso, maayo rako mubirit ug walay tawo. Buangon pod raba ning mga tuko sa amo kay kung magpakulot-kulot na gani ko sa akong voice, mag-iyahay ug pangahulog.

Haaai..laaya!

You may also like:

Nganong Lisod aayo Muingon ug No

2 comments:

  1. baka gusto mo magWriter nlng? haha

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahah...kapoy maghunahuna ug grammar kay daghan kaayog brightness sa world!

      Delete